dimecres, 2 de gener del 2008

Excursió al Puig de les Morreres

Hola de nou:

Avui toca explicar el segon dia de les minivacances de cap d'any: mentre uns quants feien unes baixades a Port del Compte, la resta aprofitavem per pujar al Puig de les Morreres i de pas, mirar si trobavem el forat de la Bòfia.

L'excursió la vàrem començar a l'aparcament del Clot de la Vall. D'aquí creuem la pista d'esquí que passa pel costat de l'aparcament i agafem una pista en direcció SO. Anem seguint aquesta pista que al principi va guanyant alçada fent vàries ziga-zagues. Després la pujada es suavitza i la pista és més recte.
Passada una bona estona de passeig trobarem una altra pista a la nostra dreta, de la que no hem de fer cas i continuar recte passem una tanca de sirga, i continuem caminant uns metres més fins que la pista fa una marcada corba a l'esquerra.
En aquest punt hem de deixar la pista i continuar recte, fent alguna petita pujada i baixada, fins a trobar el forat de la bòfia .
D'aquí hem de tombar a l'esquerra i acabar de pujar una mica fins arribar dalt del llom que tenim davant, baixem per l'altre costat per enfilar la pujada final.
Entrem dintre del bosc per anar a buscar el llom que ens portarà fins al cim, aquest és el tram més dret de tot el recorregut. Un cop sortim del bosc ja només ens queda anar pujant amb tendència cap a l'esquerra fins al cim del Puig de les Morrers (2.212m).

El descens el vàrem fer pel mateix camí, tot fent una paradeta aprop de la Bòfia per dinar.

De moment no tinc cap foto però us deixò un petit vídeo per que veieu com es l'excursió.

Espero que us agradi.

efimer ha dit...

Ei! com t'agrada remenar les imatges!
Felicitacions pel muntatge.
Salut...aCCions!
Francesc.

Anònim ha dit...

Els superexcursionistes i el superescalador et feliciten. A reveure i endavant amb l'escalada.